تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

بازم نشد

1393/3/23 19:37
نویسنده : باران
853 بازدید
اشتراک گذاری

بهار 93 رو من و همسری  هرگز از یاد نمیبریم من و همسر در حالی که از ماهها و سالها قبل خودمون رو برای اون لحظه سرنوشت ساز آماده کرده بودیم در ساعت 12 : 50 دقیقه وارد اتاق مصاحبه در سفارت کانادا شدیم و با افتخار قبول شدیم و رسما دیگ خودمونو کانادایی میدونیم یک سفر یک هفته ای در امارت متحده عربی بودیم همه چی خیلی خوب بود کلی بهمون خوش گذشت و جزء بهترین روزهای عمرمون بود . من از 2 ماه قبل به خاطر اینکه قرار بود بریم مسافرت و استرس مصاحبه و سرچهایی که داشتم تصمیم گرفتم باز باردار شدن رو به تاخیر بندازم اون ماه رو قرص جلوگیری خوردم بعد از مصاحبه و بازگشت به ایران رفتم پیش دکتر معینی شرایطمونو گفتم که انشاله تا آخر تابستون راهی کانادا میشیم و میخوام بدونم که میتونم باردار بشم با توجه به شرایطم و اینکه باید امپول ضد انعقاد خون بزنم برام سفر 14-15 ساعته روی اقیانوس خطرناک نیست دکتر گفت من مشکلی نمیبینم و برات داروها رو هم  تجویز میکنم تا بتونی با خودت ببری ..ماه قبل قرص یاسمین خوردم دکتر گفت فولیکول بزرگ داری توی پریود باید اون از بین بره.. روز اول پریود رفتم پیش دکتر بهم روی دوتا لتروزل داد که از روز سوم بخورم بعد بهم 8 تا آمپول فوستیمون داد تا از روز هشتم 2 تا آمپول فوستیمون دور ناف بزنم روز  13 پریود رفتم پیش دکتر سونو کرد دید کلی فولیکول خوب در تخمدان سمت راست دارم زیاد بود 19-20-21-23 سانت بودن و تخمدان چپ فقط یدونه 12 سانتی مثل دفعه قبل که کلومفین خورده بودم نمیدونم چرا چپ فعال نبود دکتر کلی امیدوارم کرد و گفت همونرزو بعداز ظهر ساعت 5 یدونه اچ سی جی عضلانی بزنم تا تخمک ها آزاد بشن خیلی امیدوار بودم و خوشحال .از روز 15 پریودی روزی دوتا قرص دوفاستون خوردم تا اگه جنین تشکیل شده باشه جاش محکم باشه ..کلی خودمو اذیت کردم هیچی به هیچی ...!

این ماه رو با دوستامون رفتیم مسافرت کلی مراعات کردم و کلی حرص خوردم بابت اون 6 روز که باید اقدام میکردیم و هرطرف رو نگاه میکردیم دوستامون باهامون بودن خلاصه به هر زحمتی بود 5 روز از 6 روز رو نزدیکی کردیم ..مسافرت مزخرفی بود و اصلا بهمون خوش نگذشت .

کلی دل درد و کمر درد داشتم کلی حالات بارداری ..کلی خواب آلودگی کلی امیدواری ولی بازم باردار نبودم !! امروز پریود شدم درست در بیست و ششمین روز مثل هر ماه !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)