تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

من یک مرده متحرکم !

1393/6/5 12:24
نویسنده : باران
891 بازدید
اشتراک گذاری

من از مطب دکتر برگشتم

باز هم خداوند ناامیدمون کرد ..یک بار دیگه روی اون تخت لعنتی دراز کشیدم و منتظر بودم تا دکتر بهمون بگه همه چی خوبه ..اینم فسقلی و قلب کوچولوشو نشونمون بده ..اما باز دکتر گفت ساک بارداری شکل گرفته ولی جنین نه ..
بازم بارداری پوچه ..! علارقم اون همه دارو و آمپولی که استفاده کردم بخاطر غلظت خون .. باز باید صبر کنم .. درد بکشم تا بقایای بارداری دفع بشه و باز هم حسرت داشتن یه بچه سالم رو داشته باشم .. کاش حداقل می دونستم چرا این اتفاق می افته؟ برام دعا کنین ..خیلی داغونم ...

از خودم و از بدنم متنفرم ... از اینکه عرضه ندارم مادر بشم .. از خودم خجالت می کشم ...از اینکه هر بار مثل دیوونه ها با یه ساک بارداری خالی حرف میزنم و قربون صدقش میرم .. از اینکه هر بار همسر بیچارمو با هزار امید و آرزو و شوق دیدنت میکشونم مطب بعد شرمنده و خجالت زده میایم بیرون .. از این همه تلاش خسته شدم .. این همه امید واهی .. این همه فکر و خیال ..

از اینکه یه بارداری خوب و موفق شده برام مثل یه رویا از خودم بدم میاد .. از اینکه هربار با دیدن بچه های مردم و با دیدن خانومهای باردار آه بکشم متنفرم ..متاسفم برای خودم ..متاسفم برای همسر مهربونم که من قسمتش بودم .. متاسفم که نمیتونم براش کاری کنم  کنم .. متاسفم که هر بار کلی میندازمش توی خرج و باز بی نتیجه ..

دیگه امیدی ندارم .. همه چی برام تموم شد..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمدی
6 تیر 94 12:23
عزیزم از اینکه شرح حالتو خوندم خیلی ناراحت شدم منم مثل خودتم 3 بار سقط داشتم منتها مال من ضربان قلب داشتند ودر هفته 9و8 ضربانشون متوقف شد آزمایش ژنتیک وهر آزمایشی دادیم وعکس رنگی از رحم وهر هیچی فکر کنی من وهمسرم سالمیم علت خاص پیدا نشد منم مثل تو دیگه ناامید شدم هر بار کورتاژ که می رم لایه آندومتر نازک می شه وباید استروژن بخورم تا تازه زخیم بشه این سقط آخرو رفتم ساکشن الان دو ماهه که پریود نشدم وباردار هم نیستم خیلی می ترسم ناامید نباش عزیزم خدا بزرگه فقط آرامشتو حفظ کن ..ببین اگه خدا بخواد بهمون بچه بده با آندومتر نازک و هزار و یک مشکل دیگه بازم هم بهمون بچه میده پس فکرای منفی رو از خودت دور کن .. موفق باشی عزیزم