تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

یا امام رضا عیدیمو از تو می خوام

1393/6/15 19:52
نویسنده : باران
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

رفتیم سونو گرافی با کلی امید و آرزو

نیاوران بود و کلی رانندگی کردیم

رسیدیم

2-3 ساعت معطل شدیم

رفتیم داخل باز هم ساک حاملگی خالی بود .. باز هم دنیا روی سرم خراب شد .. به دکتر گفتم پس چرا بتای من رفته بالا گفت نمیدونم میتونین یک هفته دیگه هم صبر کنین .. همون شب اس ام اس زدم به معینی بهم گفت داروها رو قطع کن و امیدی نیست .. ! از داروها فقط فرگمین رو قطع کردم و الان خیلی عذاب وجدان دارم ..

فردای اونروز همسر مهربونم با برگه سونو رفت مطب به همسر هم همونو گفتن و همسر هم گفت دلم نمیخواد خانومم بیشتر از این اذیت بشه اگه مطمئنید که باید سقط بشه 5 شنبه میایم برای کورتاژ ..

یه لحظه فکرم آروم و قرار نداشت دیدم اصلا آمادگی سقط و بیمارستان و جراحی ندارم تصمیم گرفتم یک هفته صبر کنم و به حرف دکتر سونو گرافی گوش کنم.. 

از اون روز یک هفته میگذره و من بار دیگه و برای آخرین بار فردا میرم وضعیتم رو چک کنم  .. فردا روز تولد امام رضاست از اول اول قبل از بارداری بچمو بیمه امام رضا کرده بودم ..فردا یا امام رضا عیدی منو میده و با خوشحالی با شنیدن صدای قلبش میام خونه و یا اینکه ..........خیلی فکرم مشغوله ..از دکتر رزاقی وقت گرفتم میرم پیش اون هرچی خدا صلاح بدونه ..ظاهرا خودش سونو میکنه ..

دیشب قبل از خواب به خدا گفتم خدایا توی خواب بهم بگو چی کار کنم خوابیدم ، خواب دیدم یه آقایی یه برگه داره بهم نشون میده یسری دستورالعمل بود  در آخر داره بهم میگه که سوره یس، طه و عنکبوت رو بخونم  توی خواب داشتم بشدت تلاش میکردم که فراموش نکنم اسم سوره ها رو .. امروز وضو گرفتم و خوندمشون ..

 خدایا ازت معجزه میخواممممممممم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرابانو
16 شهریور 93 1:24
سارا جان ان شا الله خدا به موقع ش یه نی نی سالم بهت بده.. منم مث تو منتظرم... الهی آمین ایشاله برای هردومون باشه بزودی
diba
22 آبان 94 18:51
سلام عزیزم خوب نشونه ای که خواستی رو دیدی خواهر ، خیلی ناراحتم که جنینات نمی مونن، به نظرم دلت رو راضی کن برو تخمک اهدایی بگیر این ذکرا هم خیلی مجربه ن.از روز اول انتقال هر روز روزی ۱۰۰۰تا صلوات به نیت ۱۴معصوم ,تا روز چهاردهم انتقال که از دارید.که جمعا میشه ۱۴۰۰۰شاخه صلوات هدیه به ۱۴معصوم.بچه ها این صلواتا خیلی مجربه.خدا خیر بده یه خانمه که با من انتقال داشت بهم گفت.جفتمون مثبت شدیم.هر روز روزی صدتا صلوات به نیت شهدای گمنام.اینم فرشته جون بهم یاد داد.خدا دخمل نازشو براش حفظ کنه و صحیح و سالم بیاد تو بغلش.هر روز دستتون و بزارید رو شکمتون و سوره حجرات بخونید.برای جلوگیری از سقط جنینه.سوره نون والقلم هم سفارش شده.دعای مقاتل ابن سلیمان هم یه دعای کوتاهیه تو مفاتیح.هرکس صد مرتبه بخونه رد خور نداره خیلی خیلی مجربه.هرشب هم حدیث کسا بخونید.خدا به من توفیق داد و همه ی اعمال بالا رو انجام دادم.و اینکه نتیجه گرفتم فقط و فقط بخاطر این اعمال میدونم .وگرنه من تا روز ده انتقال داروهام و اشتباهی مصرف میکردم .دکترم تعجب کرده بود مثبت شدم.اگه مجالی بود بعدا میام تعریف میکنم.راستی جنین تو شکمتون رو هم نذر یکی از ایمه ای که بیشتر بهش ارادت دارین بکنین و ازش بخواین خودش حافظشون باشه.من نی نیامو نذر امام رضا و امام جوادش کردم.چون انتقالم تو تولد امام رعوفمون بود