تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

جواب آزمایش غیر نرمال

1394/7/9 5:05
نویسنده : باران
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

امیدوارم که خیلی از خواننده های وبلاگم الان که دارن نوشته هامو میخونن تو شکمشون یدونه نخودی داشته باشن و به آرزوشون رسیده باشن.

امروز با پروفسور Michael وقت ملاقات داشتم . جواب آزمایشهای خونی که ماه قبل انجام داده بودیم رسیده بود و باهام تماس گرفتن گفتن دکتر بهتون وقت داده منم که دانشگاه میرم مرخصی گرفتم که صبح برم پیش دکتر بعدش بعد از ظهر هم امتحان آیین نامه داشتم که باید میرفتم سر جلسه  . با همسر دیشب سر مسئله ای بحت کرده بودیم و یکم باهم سرسنگین بودیم خلاصه ساعت 10 و نیم وقت داشتیم ولی ساعت 12 رفتیم داخل .

دکتر مثل همیشه خندون بود یه دکتر کپل مهربون با لپ های گلی . از قبل کلی سوال یادداشت کرده بودم که ازش بپرسم سوالهایی مثل اینکه بالاخر من دوره درمان شروع سیکل آی وی اف و غیره کی شروع میشه .

نشستیم دکتر گفت جواب آزمایش هام رسیده دستشون و گفت در آزمایشهای من دو مورد طبیعی نیست که ممکنه علت بارداری پوچ بوده باشه و ازم خواست که دوباره تکرارش کنم . بی اختیار اشکام سرازیر شد . این اولین باری نبود که جلوی دکتری گریم میگرفت خیلی برام پیش اومده از زمانی که دکترهای ایران بهم میفتن این بارداریت هم پوچه یا بعدش که دنبال سقط کردن بودم یازمانی که دنبال علت بارداری های پوچم بودم . از اینکه پیش یه غریبه گریه کنم متنفرم اونم وقتی دکتری که کاملا از یه فرهنگ و زبون دیگست ، همسری هم سرسنگین کلا نقش مجسمه داشت نگام کرد فقط نه دلداریم داد نه بهم دستمال داد و چون زبانش هم خوب نیست در سکوت فقط نگاه میکرد . حرصم گرفته بود . خلاصه خودمو جمع کردم گفتم 4 ساله زندگیمون درگیر این قضیه است و من نمیتونم برای زندگیم اساسی تصمیم بگیرم .هی دکتر سرشو تکون میداد و میگفت میفهمم . بهش گفتم الان من برم این آزمایشو تکرار کنم دوباره تا جواب بیاد و بهم وقت بدن که بیام پیشتون خیلی طول میکشه بنده خدا باهامون اومد به منشی گفت برای 14 اکتبر بهم وقت بده بین مریض کلی تشکر کردم . میگقت این جواب بیاد تصمیم میگیرن که باید چی کار کنن و چه روشی میتونه برامون مفید باشه .جواب آزمایش دی ان ای  اسپرم همسر هم خوب بود خداروشکر .

بعدش بدو بدو رفتم امتحان آیین نامه دادم خیلی سخت و طولانی بود ولی قبول شدم  ، وقت گرفتم برای امتحان شهر برای هفته بعد . کلا اینجا هر روز اونقدر کار برای انجام دادن هست که نگو .. بعدش هم چون امروز رو کلا مرخصی بودم گفتم بهتره برم آزمایش خون رو هم بدم تا دوباره فردا به خاطر آزمایش خون با تاخیر نرم سرکلاس . کلا امروزکلی کار کردم .

به همسر گفتم از این به بعد برای دکتر رفتن دیگه لازم نیست همراهیم کنه چون حضورش هیچ فایده ای نداره .

راستی آزمایشی که تکرار کردم این بود .

Anticardiolipin antibody

ایشاله دو هفته دیگه با خبر خوب بیام که بگم پروسه درمان شروع شده و انشاله خیلی زود نتیجه بگیریم .

همتونو میبوسم چون میدونم مثل خودم چقدر درد کشیدید و چقدر سخته که این روزهای بدو تجربه کنین . خواهش میکنم اگر بارداریتون موفق پیش رفت بهم خبر بدید که انرژی بگیرم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سوری
9 مهر 94 9:37
سلام باران حون منم ای وی کردم اونم با تخمک زنی دیگه، اما پوچ شد! واقعا سخته شرایط شما... من سه هفته است که جنین رشدی نداره و یه هفته است داروهامو قطع کردم اما دفع نشده به نظرتون ضرر داره؟
باران
پاسخ
ضرر نداره نگران نباش ، سعی کن فعالیتتو بیشتر کنی تا دفع بشه، چقدر عجیب که تخمک زن دیگه هم اینطوری پوچ شده شما بارداری قبلیتون پوچ میشد ?
مهسا
10 مهر 94 2:46
عزیزم منم الان یه ساک لعنتی خالی توی شکمم دارم.خمسرم مشکل کروموزومی داره این جهارمین باره.منم تمام روزای خب جوانیم در مطب وبه افسردگی گذشت زیاد امیدی نیست.تمام کسانیکه بعد من ازدواج کردنبچه دومشونم اومد.هه
باران
پاسخ
سلام عزیزم واقعا متاسفم به نظرم نازایی خیلی بهتر از شرایط ماهاست این که بارها دل ببندی دل بکنی یلی سخته ، توکل کن به خده تو بهترین لحظه ایشاله برات اتفاق بیفته برای منم دعاکن
تبسم
14 مهر 94 9:52
عزیزم من خداروشکر اینبار جواب گرفتم یه بار که بتام رفت بالا یه بار قلبش زد یکبارم قلبش وایساد اینبار از 45 روز قبل نصف پرد و ا س ا میخوردم که باردار شدم 3 ماه قبلشم هفتگی ب 12 زدم و ژل رویال قرصشو و کو کیوتن قرمز 100 خوردم بعد مثبتی هم بالافاصله 4 تا ای وی ای جی و سلکسان شروع کرد 5
تبسم
14 مهر 94 9:53
ایشالا اینبار برامون میمونه تا اخرش با رعایت این کارا عزیزم بوسسسسس
باران
پاسخ
انشاله براحتی زایمان کنی
تارا
14 مهر 94 20:49
سلام دوستم. من تازه با وبلاگتون آشنا شدم و چون دیدم کانادا هستید، و منن هم اونتاریو زندگی میکنم خواستم چند تا نکته را بهتون بگم. اول اینکه هیچ بیمه ای ای وی اف رو کاور نمیکنه و فقط سونوگرافیها و ویزیت وآزمایش هست که با بیمه کاور میشه و هزینه ای وی اف بین پنج تا ده هزار دلاره و دوم اینکه قیمت داروها اینحا خیلی خیلی گرونه.من چون خودم استفاده میکردم هر آمپول نزدیک 100 دلار قیمتشه. من کاری که کردم از manu life بیمه دارو گرفتم و ماهی 80 دلار میدم ولی در عوض رایگان میشه داروها. به نظرم اگر قبل از اینکه شروع کنی سیکلتو بگیری خیلی بهتره. چون بعدش بیمه دیگه قبول نمیکنه. من خودم iui کردم و برای شستشوی اسپرم 850 دلار ازم گرفتند که هیچ بیمه ای کاورش نمیکنه. فقط خواستم راهنمایی کرده باشم چون خود من هم این روزها رو گذروندم . اگر سوالی داشنی در خدمتم. امیدوارم به زودی زود به آرزوت برسی عزیزم
باران
پاسخ
عزیزم ممنون که نظر دادی من و همسرم چون بیمه کبک هستیم و کارت ملدی داریم هزینه آی وی اف شاملمون نمیشه و رایگانه فقط میمونه هزینه دارو ها که ماهم اینجا ماهی 80 دلار میدیم و بقیه رو دولت پرداخت میکنه ..امیدوارم موفق باشی
ستاره
15 مهر 94 1:02
انشالله تا پایان سال نود و چهار خبر شنیدن صدای قلب نی نی ات رت برامون مینویسی
باران
پاسخ
انشالله و ممنون
سوری
15 مهر 94 21:59
من نازاهستم باران, پوچ یعنی رشد نکرده بود, حالا یه تیکه اش مرنده اما تمام پاهام درد,میکنه نمی تونم درست حتی راه برم چه رسد ب فعالیت بدنی!
باران
پاسخ
امیدوارم هرچه زودتر کابوست تموم بشه برات دعا میکنم
مریم
19 مهر 94 9:57
سلام عزیزم امیدوارم خداوند لطفشو شامل حال هممون بکنه و فرزندانی سالم و صالح به ما عطا کنه . منم یک منتظرم.
باران
پاسخ
آمین
الی
21 تیر 95 10:35
باران جان شما انتی کاردیولیپین مثبت داشتین؟علت پوچ بودن بارداریتون همین بود؟منم دوبار انجام دادم و مثبت شده...ولی من تا حالا باردار نشدم...برای درمانش چی کار کردید؟
باران
پاسخ
عزيزم ايني كه نوشتيد رو من نميدونم چيه ، ما توي ازمايشهامون هيچ دليل روشني پيدا نشد
الی
23 تیر 95 11:53
منظورم همین ازمایشی هست که تو همین پست نوشتید انجام دادید و دوباره تکرار کردید
باران
پاسخ
جواب اون ازمايش نرمال شد عزيزم و خوب بود