تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

اورولوژیست

1394/6/28 4:34
نویسنده : باران
1,065 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز همسرم با پروفسور Chanکه دکتر اورولوژیست بودن  وقت ملاقات داشت

با هم رفتیم مطب

دکتر کلیه آزمایشامونو نگاه کرد و گفت میتونه علت بارداری پوچ ضعف اسپرم باشه ولی نه از نظر فیزیکی بلکه از نظر دی ان ای . با اینکه قبلا آزمایش دی ان ای اسپرم رو در ایران دکتر عارفی برای همسرم تجویز کرده بودن و انجام شده بود ولی دکتر اینجا بهمون گفت که کامل نیست و سه مرحله کم داره که باید بررسی بشه و اگر مشکل از ضعف اسپرم باشه با انتخاب بهترین اسپرم از لحاظ دی ان ای لقاح انجام میشه و انشاله دیگه مشکلی نخواهد بود . فقط امیدوارم مشکل همون بوده باشه چون اگر این هم نباشه باز با شک و تردید باید باردار بشم . این آزمایش  رایگان نیست و 400 دلار هزینه داره که اگر روشن کننده وضعیت باشه ارزششو داره .

لطفا برامون دعا کنین . خیلی دلمون بچه میخواد ...
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطمه
28 شهریور 94 5:09
به وب منم بیا
مروارید
5 مهر 94 15:02
سلام یه جورایی همدرد هستیم . منم یه بارداری که قلبش تشکیل شده بود . دو بارداری پوچ و همین چند هفته پیش یه بارداری خارج از رحم داشتم . این اخری زیفت و ای وی اف کرده بودم
رها
8 مهر 94 18:08
عزیزم منم تقریبا شرایط تو رو دارم. دکتر چان به شوهر منم دقیقا همین حرفو زده من این ماه انتقال دارم... برات دعا میکنم که هر چی خیره برات پیش بیاد...مثیت باش و فقط و فقط از خودش بخواه...