تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

آزمایشهای تکمیلی

1394/6/10 5:16
نویسنده : باران
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم سلام

من خوبم خیلی خوب خدارو شکر

اینجا همه چی خوبه

تنها چیزی که کمی اذیتم میکنه اینه که هنوز مادر نشدم . اینجا چون دولت خیلی خیلی به بچه ها اهمیت میده و به خانواده هایی که بچه دارند مبلغی رو به عنوان کمک هزینه پرداخت میکنه بخاطر همین خیلی ها رو در سطح شهر میشه دید که یا بچه دارند و یا باردار هستن . زوج بدون فرزند به ندرت دیده میشه چون اونقدر به بچه ها و بچه دار ها میرسند که دلیلی نداره کسی بچه دار نشه . حتی افرادی رو میبینم که بالای 40 سال سن دارند و باردار هستند .

دوستان خوبم سری دوم که به پزشک مراجعه کردم یک لیست بلند بالا از آزمایشهایی که باید بدیم رو برامون نوشت بهمون گفت من میتونم پروسه آی وی اف رو شروع کنم ولی چون هیچ دلیل روشنی برای بارداری های پوچ من در ازمایشات قبلی دیده نشده بهمین دلیل ممکنه حتی با آی وی اف هم این موضوع تکرار بشه بخاطر همین یکسری آزمایش تکمیلی برای ما نوشته تا انجام بدیم و برای ماه اکتبر بهم وقت داده . امیدوارم علت این بارداری ها مشخص بشه و دکتر بتونه بهترین روش رو برای ما انتخاب کنه .

آزمایشهای اضافی که برامون نوشت اینها هستن :

Thyroid peroxidase antibody

Prothrombin G20210A

Anti cardiolipin

Protein C

Anticardiolipin antibody

Circulating anticoagulant

Factor V leiden

Activate protein C resistance

Protein S

Lupus anticoagulant

برای همسرم هم این آزمایشات :

FSH

LH

Free Testosterone

Testosterone

TSH

Estradiol

Prolactin

دوستای مهربون این آزمایشات ما بود تا اینجا اگر چیز جدیدی کشف بشه که بتونه در بارداری کمک کنه حتما بهتون میگم و با دعاها و انرژی مثبتی که برای هم میفرستیم واقعا امیدوارم بزودی مشکل ما هم حل بشه و صاحب فرزندانی سالم و زیبا و باهوش بشیم .

راستی اسم آزمایش هایی که ماه پیش انجام داده بودیم رو هم در فرصت مناسب مینویسم چون باید بگردم برگه آزمایشمو پیدا کنم . فعلا به خدای بزرگ میسپارمتون .

پسندها (1)

نظرات (2)

سحر
15 شهریور 94 21:16
سلام عزیزم امیدوارم همه چی خوب پیش بره.من قبلا مطلب سقط چهارم تون و خونده بودم ولی تجربه ای نداشتم که بخوام بگم.یکی از آشناهامون هفته 7رفته بود سونو گفته بودن ساک حاملگی هست ولی جنین نیست دو هفته دیگه مجدد بیا.دو هفته بعد که رفته بود جنین تشکیل شده بود.میدونی مشکل منو شما اینه که زیادی عجولیم و ضمنا دکترای پولکی ای داریم که واسه اینکه پول بیشتری از مریضشون بگیرن ی دستگاه سونو گذاشتن تو مطبشون و بدون اینکه در این زمینه تخصصی داشته باشن سونو میکنن.حسن شما اینه که زود باردار میشی.منِ بیچاره دفعه اول 11ماه طول کشید که تو هفته 21سقط شد دفعه دوم 2سال طول کشید تازه اونم با دارو باردار شدم که تو هفته8 سقط شد و دفعه سوم آی یو آی کردم که دکترم خودش سونو کرد و تشخیص بارداری خارج رحمی داد و به دنبالش تجویز متو تراکسات و الان هم خداخدا میکنم عدد بتا بیاد پایین تا کارم به عمل نکشه.در هر صورت منو شما عجولیم من که تصمیم گرفتم طی 6ماه آینده اصلا به بچه فکر نکنم.واسم دعااااااااااااکن خیلی زیاد
باران
پاسخ
عزیزم آرزو میکردم مکلم عجول بودن بود ولی با تعداد سونوگرافی هایی که در هر بار بارداری انجام دادم و همینطور تا هفته 11 صبر کردم و بی نتیجه بود و تعداد بسیار زیادی دکترهای متبحر هم عقیده بودن که این بارداری هم پوچه چاره ای جز سقط نداشتم ضمن اینکه موقع سقط خیلی واضح ساک خالی بارداری رو دیدم ..برای شما هم ارزوی بارداری موفق دارم
s
27 شهریور 94 17:08
سلام تمام یاداشتاتونو خوندم و الان مشتاقم بدونم ک الان چیکار میکنین و خدا بهتون ی نی نی سالم داده یا نه؟ منم دو تا بارداری منجر ب سقط داشتم ک دومی پارداری پوچ بود و توی ده هفتگی سقطش کردم و الان فقط 6روز از سقطم میگذره و اوضاع روحیم داغونه...برای خودم و شما ارزویه ی بارداری خوبو دارم..