تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

اولین تلاشها در این ور آب

1394/5/16 0:01
نویسنده : باران
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب

ممنون که میاین سر میزنین و میخونین

از خودمون بگم که خداروشکر خوبیم خیلی خوب ، غیر از دلتنگی های گاه و بی گاه به خانواده و عزیزامون دیگه هیچ مشکل و غمی نیست . اینجا جزئی از بهشته که خدا لطف کرده و اجازه ورود بهمون داده .گاهی فکر میکنم مردم و وارد سرزمین رویاها شدم !

7جولای رفتم به مرکزی که مخصوص نازایی و ناباروری بود کپی همه آزمایشهامونو با خودم بردم و همینطور یک فرمی داخل سایتشون بود که باید کامل میکردم در مورد تاریخچه سقط ها و غیره بود بادقت پر کردم و چون ماشاله تعداد سقطها و مراحل پزشکی که طی کرده بودیم زیاد بود کلی وقت گرفت که به انگلیسی ترجمه کنم . رفتم اون مرکز یکی از پزشکان همه مدارک رو گرفت و برامون تشکیل پرونده داد و چون روز دوم پریود بودم من و همسر رو فرستاد بیمارستان تا یسری آزمایش های اضافی خون انجام بدیم گفت جواب آزمایش رو بیمارستان مستقیم براشون میفرسته همه این مراحل رایگان با کارت بیمه انجام شد باورم نمیشد . گفت برم و برای اواسط آگوست وقت بگیرم و اگه همه چی خوب پیش بره برای ماه سپتامبر وارد سیکل آی وی اف میشم اونم رایگان فط باید یسری از هزینه ها رو مثل دارو خودمون پرداخت کنیم .از طرفی یک مرکز دیگه رو پیدا کردم که مرکز تحقیقاتی یکی از بنام ترین دانشگاههای اینجاست و کلی پروفسور مشغول تحقیق هستن برای آخر آگوست وقت گرفتم ازشون گفتن قبل از اومدن همسرم باید بره آزمایش اسپرم بده . بعدش با هرکدوم که زودتر منو بندازن در سیکل آی وی اف ادامه میدم تا اون موقع فقط به زندگی لبخند خواهم زد ..امیدوارم که خدا بخواد و من هم مادر بشم .آمین
 

پسندها (2)

نظرات (1)

سحر
17 مرداد 94 20:00
سلام عزیزم چه خوب کلی خوشحال شدم.لطفا نظرات پزشکی شون و با ما هم به اشتراک بگذار