تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

از این دکتر به اون دکتر

1393/9/4 17:32
نویسنده : باران
4,913 بازدید
اشتراک گذاری

نزدیک 60 روز از کورتاژم میگذره اول هفته راه افتادم برم آزمایش های تکمیلی که دکتر رزاقی برام نوشته بود رو انجام بدم تصمیم گرفتم ماشین نبرم چون شب قبل خونه ثمین اینا دعوت بودیم و خیلی خسته بودم و شب رو تا صبح بیدار بودم و فکر میکردم به اتفاقایی که خونه ثمین افتاد برای همین خواب آبالو خواب آبالو با مترو رفتم تهران آزمایشگاه بهار ولی بهم گفتن باید برای آزمایش ناشتا میومدی و من دست از پا دراز تر برگشتم خونه حوصله حای دیگه رو نداشتم مامان اینا هم که جمعه خونه مون بودن و از حالشون باخبر بودم اینه که برگشتم خونه .. هفته قبل بعد از دوماه نوبت دکتر داشتم پیش دکتر افلاطونیان با همسر رفتیم بیمارستان لاله کلی معطل شدیم ولی از نظم و سیستم پذیرش بیمار بیمارستان خیلی خوشم اومد ..توی نوبت که بودیم با خانومهایی که اونجا بودن صحبت میکردیم جالبه بیشترشون بچه اولشونو خیلی راحت باردار شده بودن ولی برای دومی کلی افتاده بودن به رفتن پیش این دکتر و اون دکتر .. یکی از خانوما میگفت شاید دعا برات کردن شماره کسی رو بهم داد که سرکتاب باز میکنه  توی این همه مشکل باید به این مسئله هم فکر کنم که شاید کسی منو جادو و جنبل کرده ..! داخل که شدیم دکتر خیلی خوب تحویلمون گرفت و به همه سوالاتمون جواب داد آزمایشاتمو دید و بهم گفت توی بارداری 90 درصد تخمک نقش داره و 10 درصد اسپرم و باید اونقدر باردار بشی تا بالاخره یکی بگیره ..بهم گفت تخمکت از نظر ژنتیکی معیوبه و اگه نتیجه نگرفتی باید از تخمک اهدایی استفاده کنی حرفاش مثل پتک خورد توی سرم ولی جلوی همسری به روی خودم نیاوردم چون دیگه نمیخوام احساسمو و نگرانیهامو و عطشمو راجع به بچه بهش منتقل کنم چون تاثیر بدی داره توی این مدت این بهم ثابت شده ازش پرسسیدم نیازی هست همسرم به یک ارولوژیست مراجعه کنه یا نه که گفت نه نیازی نیست !

تصمیم گرفتم پریود دوم که تموم شد برم دنبال آزمایشاتم تا هرمونهام متعادل شده باشه ..این چند وقته قبل از رفتمون از ایران دکترهای خوبو گلچین کردم و یکی یکی ازشون وقت گرفتم تا ببینم نظر هرکدومشون چیه و چه راهکاری رو پیشنهاد میکنن و آیا نیازی به دادن آزمایشات دیگه ای هست یا نه ؟ دیروز هم پیش دکتر عارفی بیمارستان عرفان  وقت داشتم ساعت 12 وقت داشتم ولی ساعت 2 و نیم نوبم شد چون دکتر دیر اومده بود توی مطب با خیلی ها حرف زدم بیشترشون نازایی داشتن تا سقط ولی یکی از اونا میگفت که بعد از بارداری اولش که 8 سال قبل بوده 2 بار دیگه باردار شده بوده ولی مثل من بارداریش پوچ بوده و پیش هر دکتری رفته همه گفتن که همسرت هیچ مشکلی نداره تا اینکه اتفاقی همسرش میره پیش ارولوژیست و اون کشف میکنه که شوهرش مشکل داره اینو که گفت برای همسری از همون جا پیش همون دکتر وقت گرفتم امیدوارم هر چی که هست خیر باشه ..

نوبتم که شد وارد اتاق دکتر عارفی شدم  دکتر بد اخلاق و بی حوصله که به هیچ کدوم از سوالام جواب نداد فقط آزمایشامو دید و اونا رو توی پرونده یادداشت کرد برای همسر هم آزمایش دی ان ای اسپرم نوشت !بیشتر از این لجش در اومده بود که پیش چند تا دیگه از دکترها هم رفتم .. براش توضیح دادم که چون بیشتر از چند ماه دیگه ایران نیستم عجله دارم برای باردار شدن یا حداقل دونستن علت بارداریهای پوچ .. از مطب که اومدم بیرون خیلی خود خوری کردم بابت وقت و هزینه ای که کردم چون به جواب هیچ کدوم از سوالام نرسیده بودم من نمیخواستم تحت نظرش باشم فقط میخواستم نظرش رو بدونم ..اینجوری شد که از دیروز تصمیم گرفتم دیگه این دکتر اون دکتر رفتن رو بیخیال شم و بعد از اینکه جواب آزمایشامو گرفتم دوباره اقدام کنم ولی فقط با دکتر رزاقی ..

دیشب باز خوابم نمیبرد داشتم به همه سختیهایی که طی این سه سال کشیدیم و به همه انرژی هایی که صرف این موضوع کردیم و همه هزینه های ویزیت وسونو و آزمایش فکر میکردم و از خودم پرسیدم آیا این پولها حلال نبوده که اینطوری خرج شده ؟! به سنم فکر کردم که داره به سرعت میره بالا و آغوش خالیم ولی ته دلم دیدم هنوز امید دارم و از اینکه دارم از ایران میرم خیلی خیلی خیلی خوشحالم ..حتما توی این کشور پر از آلودگی و پارازیت چیزی وجود داره که این همه نازایی و سقط زیاد شده ! با همه وجودم امیدوارم اونجا به آرزوم برسم و سه تا بچه سالم داشته باشم با همسر مهربونم زندگیمونو با عشق پیش ببریم .. برای سال آینده داریم بلیط رزرو میکنیم امیدوارم روزای خوب باز هم بهمون سلام کنه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
17 آذر 93 18:26
سلام خوبی ؟؟؟ خیلی سخته شرایطتت میفمم ...مهمتر از همه مدام دکتر رفتنا آزار دهندست ....آرزو دارم زودتر هدیه آسمونیت ازراه برسه ... اصلا به حرفشون اعتنا نکن ... دکترا تا به در بسته میخورن میگن اهدایی و اجاره ای ولی باور کن فقط و فقط خدا باید بخواد همین و بس !!! من چندین نفر رو میشناسم که اهدایی باید می گرفتن و مامانن الان ... خود من دیگه باید ای وی اف مس کردم ولی اومد ....انشالله این روزای ت هم تموم میشه به امید خدا ...منم سه تا سقط داشتم تازه با تشکیل قلب ... توی سه ماهگی .... پس میشه انشالله ....دارو بایدبگیری ....یکی از دوستام بهد 4 تا پوچ به اصرار زیاد خودش با هپارین نینی داره الانم دومی انشالله تو راهه .... انشالله روی ت گلم