تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

آزمایش ها

1393/9/23 19:08
نویسنده : باران
932 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته زدم تو کار رژیم گرفتن چون یهو خیلی چاق شدم ..البته به قول همسری میگه تو با کلی زحمت وزنتو کم میکنی بعد دوباره باردار میشی و وزنت بالا میره یه جورایی دلش برام میسوزه. رژیم کانادایی رو یک هفته گرفتم با کلی ناخونک زدن و 2-3 کیلو کم کردم ولی اونقدر که همسری جلوی من چیزای خوشمزه میخورد دق کردم توی اون یک هفته حالا هم رو آوردم به رژیم کالری شماری هنوز هیچی نشده 1 کیلو کم شدم خیلی خوشحالم .. امروز رفتم یدونه ترازوی دیجیتال آشپزخونه سبک خریدم که بتونم با خودمون ببریم کانادا چون بار سنگین نمیشه برد ..دیگه همه چی رو راحت میشه وزن کرد ..

پا شدم رفتم مرکز شهر ترازو رو با کلی وسواس خریدم 85 تومن بعد اومدم خونه دیدم عین همون ترازو رو توی می شاپ و سایتهای دیگه زده 35 خیلی اعصابم ریخت بهم از این که آدما چطور میتونن راحت پول حروم بخورن توی این مملکت هر کی هرچه قدر که بتونه از دیگران سوء استفاده میکنه زنگ زدم به مغازه دار گفتم چرا اینقدر گرون دادی به من این ترازو رو میگه اونایی که توی سایت با قیمت پایین میفروشن یکبار مصرفه و غیر قابل تعمیر !! چی بگم والا بالاخره یجوری توجیه کرد .. خیلی خوشحالم که از این جهنم میرم بیرون ، میرم سرزمین آرزوها جایی که آدمها احمق فرض نمیشن .. بگذریم ......

رفتم بقیه آزمایشها رو دادم همه اونهایی که دکتر رزاقی نوشته بود و همینطور آزمایش ویتامین دی دکتر عارفی .. همسری هم آزمایش دی ان ای اسپرم داده ولی از روی تنبلی هنوز جوابو نگرفته .. قرار شد 26 ام برم هم جواب آزمایشها رو بگیرم و هم برم مطب ببینم دکتر چی میگه و کی میشه اقدام کرد و باید چی کار کنیم دارو بخوریم نخوریم !! البته از دستمون در رفت 2 بار نزدیکی مشکوک داشتیم ..حالا هر چی پیش آید خوش آید ..دیگه سپردم به خدا هر وقت که بهش فکر میکنم یا نی نی سایت رو میخونم اعصابم میریزه بهم ..سعی میکنم کمتر برم سراغش .. دیگه برای همسر هم در این زمینه دردو دل نمیکنم چون تاثیر منفی میزاره .. همسر هم باید جواب آزمایشها رو ببره به یک ارولوژیست خوب نشون بده .. خیلی کار داریم ..

این ماه یه مسافرت باشکوه به جنوب داشتم با یکی از دوستانم  برای شرکت در یک سمینار .. خیلی خیلی بهم خوش گذشت ..

اینم شرح احوال این چند وقته من ..وبلاگم که بازدید کننده نداره حداقل بنویسم تا یه زمانی مرور کنم که چه روزهایی بر من گذشته ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)