تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

بتا 505

1393/10/3 14:49
نویسنده : باران
962 بازدید
اشتراک گذاری

صبح رفتم آزمایش دادم روز 30 پریود جوابش 505 بود این یعنی یه بارداری دیگه !

به دکتر زنگ زدم گفت همسرت بیاد دفترچه بیاره برات داروهاتو بنویسم ..همسر گفت من نمیرم تهران اون سر دنیا !!!!!! بهم گفت عاقبت این یکی هم مثل قبلیهاست دیگه چه اهمیتی داره دارو مصرف کنی یا نه بعد هم رفت خوابید ..منم به خودم گفتم بی خیال راست میگه قرار نیست ما هی پول دکتر و دارو و آزمایش بدیم و آخرش هم پوچ بشه ..تصمیمو گرفتم که این سری هیچ دارویی برای بارداریم استفاده نکنم نه آمپول نه قرص و نه هیچی .. از خواب که بلند شد اومد عذر خواهی کرد گفت هرچی تو بگی منم بهش گفتم نمیخوام بری و برام دارو بگیری ..زنگ زدم دکتر بهش گفتم آیا واقعا لازمه که من بازم دارو مصرف کنم آخه سری قبل بی نتیجه بود همه زحماتم گفت حتما باید بیای چون مشکل انعقاد خون داری ظاهرا چاره ای نیست  آخرش قرار شد فردا صبح همسر بره مطب و دکتر داروهامو بنویسه توی دفترچه تا از فردا دوباره آمپول و قرص و بقیه موارد ..

این سری خیلی ریلکسم انگار نه انگار که حامله ام میخوام بی خیالی طی کنم ..چون اون طوری واقعا اذیت میشم برای 20 دی بهم وقت دادن تا اون موقع صبوری میکنم توکل بر خدای مهربود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مــــن
12 بهمن 93 17:19
وبتون تون خیلی نازه به وب من هم سر بزنین خاطراتم رو مینویسم وازشون عکس میزارم..... بوس نظر هم بدین