تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

سقط چهارم من !!!

1393/11/12 16:57
نویسنده : باران
5,175 بازدید
اشتراک گذاری

چون به سونو گرافی کردن دکتر اعتماد نداشتم تصمیم گرفتم برم سونوگرافی معتبر یک هفته بعد از ویزیت دکتر رفتم سونوگرافی مروارید دکتر سونو کرد گفت 7 هفته و 1 روز هستی جنین دیده نمیشه ولی جسم زرد شکل گرفته و جنین هم بعدا از جسم زرد بوجود میادگفت  باید برای دیدن ضربان قلب یک هفته دیگه سونو رو تجدید کنم میدونستم که چیزی نیست زنگ زدم دکتر بهش گفتم من لک دارم و سونو همچین چیزی گفته دکتر گفت نمیخواد دیگه بری سونو و ساک حاملگی خالی در هفته 7 فایده ای نداره ..سونو رو دادم دست همسر بره برام میزو پریستول بگیره ..بیچاره با کلی علافی و کپی از مدارک سونو رو داده بود کارمند داروخونه هلال احمر اونم به همسر گفته بود این که گفته باید هفته دیگه بره دوباره سونو کنه ضربان رو ببینه بیچاره همسر کلی عصبانی شده بود از این همه علافی زنگ زد به من منم گفتم فکر کردم چون توی سونو نوشته بدون جنین حتما داروخونه قرصو میدن خلاصه همون لک هم قطع شد و دیگه نه لک داشتم و نه خونریزی ..تا اینکه با دوستامون رفتیم پارک آب و آتش و کلی راه رفتیم و فردای اون روز افتادم به خونریزی گفتم برای گرفتن قرص باید حتما سونو کنم دوباره اینه که راه افتادم دنبال سونو وای نزدیک 5-6 جا رفتم ولی همه وقتها پر بود اینهمه مریض ندیده بودم نمیدونم چون زمستون شده این همه مریض زیاد شده یا چیز دیگه ای خلاصه ساعت 12:45 دقیقه در سونوگرافی پارس چهارراه طالقانی وقت گرفتم ولی ساعت 6نوبتم شد با کلی حرص و جوش ..دکتر سونو کرد توی سونو نوشت جنین بدون ضربان قلب این یعنی این بار بارداریم پوچ نبوده و جسم زرد دیده شده بازم خدارو شکر ...

با همسر رفتیم قرص گرفتیم زنگ زدم دکتر بهم گفت هر 8 ساعت یکی زیرزبونی بخورم ..

از امروز صبح ساعت 10 2 تا قرص خوردم خونریزی داشتم ولی زیاد نبود تا اینکه ساعت 5 یه لخته بزرگ و ساک بارداری رو که کیسه زرده داخلش بود دفع کردم ... همینطور 8 ساعت ادامه میدم تا کامل دفع بشه ..

طبق معمول کاچی درست کردم با کلی ادویه گرم و خوردم خیلی بدمزست ولی فکر میکنم روی سقط کامل تاثیر خوبی بزاره ..اینسری هرطور شده باید خودم کامل دفع کنم و نمیخوام کورتاژ بشم .. باید یکم بجنبم چون به رفتنمون از ایران چیزی نمونده و باید تکلیف این بارداری هم روشن بشه

این بارداریمو غیر از همسر و دوستای نی نی سایتی کسی نمیدونه ..چقدر توی این چند سال تو دار و راز دار شدم ..

برام دعا کنین دوستان که این سقط هم به خوبی بگذره و مشکلی پیش نیاد و بالاخره منم بزودی طعم مادر شدن رو بچشم ..من برم یکم بپر بپر کنم که زودتر خلاص بشم ...

پسندها (1)

نظرات (4)

خودم
13 بهمن 93 9:18
سلام دوستم....خیلی ناراحت شدم.... واقعأ سخته.... با همه اینا مواظب خودت باش...
مریم
13 بهمن 93 9:49
من هم دو تا بارداری پوچ داشتم که هر دوشون کامل به صورت طبیعی دفع شدن. به نظر من کاچی نخور و فقط زعفران مصرف کن. یه عالمه هم ورزش کن. امیدوارم که کامل دفع بشه. خدا به هممون صبر و امید بده.
فهیمه
18 بهمن 93 11:40
سلام من هفته 7 بارداریم در سونوی یک هفته پیش یه چیز خیلی کوچیک تو رحمم بود دکتر احتمال داد پوچ باشه این هفته دوباره باید برم سونو. وبتو سیو کردم تا خاطراتتو دنبال کنم اگه قابل باشم برات دعا میکنم امیدوارم که هر چه زودتر به خواسته هات برسی. امیدتونو از دست ندید. ایشاله که بارداری شما پوچ نباشه ممنون که برام دعا می کنی
عاطفه
21 اسفند 93 7:35
سلام دعا میکنم خدا بچه سالم بهت بدهد عزیزم ناراحت نباش خدا بزرگه ان شاالله مادر میشی