تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

شروع دور دوم آی یو آی

1394/9/10 19:09
نویسنده : باران
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز دوم سیکل عادت ماهیانه به مطب مراجعه کردم

باز هم مثل قبل یه دونه کیست کوچولو مهمون تخمدان سمت راست بود برای همین باز هم آزمایش خون دادم تا ببینن که میتونم این ماه آی یو آی شروع کنم یا اینکه این کیست مزاحمه.

آزمایش خون انجام شد . پرستار بهم زنگ زد و گفت همه چی خوبه و از امشب میتونم آمپول  تزریق Puregon رو به مدت 5 روز انجام بدم با دوز 150 و 75 خیلی عجیب اینکه برای روز ششم سیکل بهم وقت داده تا سایز فولیکول ها رو بررسی کنن ! فکر کنم کلا اشتباه کرده چون دیروز ازم پرسید امروز روز4 سیکلته دیگه ولی من گفتم نه روز دومه ، شاید اشتباه فکر کرده که روز چهارمه ..خدا میدونه . نمیدونم من که از کار این دکترها و پرستارها سر در نیاوردم .

در هر حال همسر جان دارو رو بدون دردسرهایی که همیشه در ایران برای تهیه دارو میکشیدیم تهیه کرد و تزریق از دیشب انجام شد .

توکل به خدا ..ببینیم این ماه چی میشه ..!

پسندها (2)

نظرات (4)

مهسا
12 آذر 94 0:14
من مطمئنم یه روز بچه خودتو بغل میکنی...ایمان داشته باش و باور کن
مارال
12 آذر 94 18:14
با سلام بهترین ها رو برای شما و همسرتون آرزو میکنم . ایشالا هر چی بهتر و به صلاحتونه اتفاق بیفته . توکل بر خدایی که همیشه ناظر کارها و شنونده دعاهای ماست .
مهسا2
14 آذر 94 1:19
سلام عزیزم همه مطالبت رو مو به مو خوندم چقدر احساساتمون نزدیک به همه اشک ریختم حستو درک میکنم منم این ماه دارم برای چندمین بار اقدام میکنم ولی امیدمو از دست ندادم.امیدوارم خیلی زود خبرای خوب ازت بشنوم.برای منم دعا کن.راستی خیلی قلم قویی داری موفق باشی
باران
پاسخ
ایشاله یه روزی هر دومون از شادیهامون بنویسیم .
مهسا
20 آذر 94 5:37
باران عزیز، به یادتم... امیدوارم همه چیز به خوبی پیش بره...از خودت یه خبری بده
باران
پاسخ
مهسا جان لطفا اگر دوست داری ایمیلتو در خصوصی برای من بفرست دوست دارم بیشتر باهم در ارتباط باشم