تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

انتظار

1394/9/22 23:01
نویسنده : باران
893 بازدید
اشتراک گذاری

روز ششم سیکل رفتم مطب همه چی چک شد . اینبار یک دکتری که یه چیزی شبیه روسری روی سرش بودو مشخص بود که مسلمونه  سایز فولیکولها رو چک کرد نمیدونم چرا فوق العاده خشن سونو واژینال شدم . من که به تعداد موهای سرم سونو شده بودم اولین باری بود که اینطوری کسی منو سونو کرده بود . دکترهایی که قبلا منو اینجا سونو کردن همیشه با کلی ببخشید و معذرت میخوام و ممکنه درد داشته باشه منو آماده سونو میکردن ولی این بار این دکتر نه چیزی بهم گفت و نه عذرخواهی کرد  !خیلی صبوری کردم ولی بعد که از مطب اومدم بیرون پیش خودم گفتم چرا هیچی بهش نگفتم اینجا دیگه ایران نیست که هرطور هرکسی بخواد رفتار کنه و من هم هیچی نگم !

خلاصه بهم گفت فردا یعنی شنبه باز برم مطب برای سونو چون میخواست چک کنه که اون چیزی که در تخمدان سمت راست دیده شده فولیکوله یا کیست 23 میلیمتریه ومن هم که شنبه روز کاریم بود گفتم نمیتونم بیام و برای دوشنبه وقت گرفتم . قرار شد سوزن زدنها رو تا شب یکشنبه ادامه بدم و دوباره 84 دلار بابت دو روز تزریق اضافی پرداخت کردم . دوشنبه رفتم مطب  اینبار یک دکتر دیگه ای که خیلی دوسش دارم منو سونو کرد و کلی با هم گپ زدیم و بهم گفت دوتا تخمک عالی دارم و ممکنه که دوقلو  باردار بشم منم از خدا خواسته گفتم امیدوارم که همینطور بشه. روز چهارشنبه وقت آی یو آی بهم دادن . همسرم صبح رفت مطب و نمونه رو تحویل آزمایشگاه داد منم نزدیک ظهر رفتم برای تلقیح . دوباره خانم دکتر مهربون بهم توضیح داد که ممکنه دوقلو باردار بشم ولی گفت امیدوارم اینطور نشه چون ریسک بارداری میره بالا . و من توی دل با خودم گفتم که آماده همه چی هستم حتی اگر خدای نکرده مجبور باشم نه ماه بارداری رو در در بیمارستان سپری کنم حتی اگر سه یا چهار قلو بشه من آماده ام فقط باردار بشم و پوچ نباشه . نی نی سالم باشه . ای خدااااااااا

یه چیز جالب اینکه بهش گفتم من قبل از بارداریهای قبلیم کلی دارو میخوردم از جمله آسپرین این بار ولی شما فقط بهم مولتی ویتامین دادید . همونطور که روی تخت بعد از تلقیح دراز کشیده بودم پرونده مو برد به دکتر اصلی نشون داد تا مطمئن بشه که چیز دیگه ای باید مصرف کنم یا نه که دکتر هم گفت نه نیازی نیست ! یعنی اون همه دارو که در ایران مصرف میکردم و کلی عوارض روی بدنم داشت همشون الکی و کشک بود !!!

منتظرم تا این دو هفته انتظار تموم بشه برم آزمایش خون بدم ببینم وضعیتم به چه شکله !

راستی متوجه شدم دولت طرح کاور کردن آی وی اف و غیره رو بجز آی یو آی برداشته و از این به بعد دیگه مجانی نیست یه چیزی حدود 5000 تا 7000 دلار کانادا برای تخمک اهدایی که خیلی زیاده . از تابستون که دنبال دکتر بودم زمزمه هایی در این مورد شنیده بودم و بالاخره از ماه دسامبر عملی شد ! شنیدم که داروهای باروری هم قراره از زیر پوشش دولت دربیاد این مسئله خیلی ناراحتم کرده . هم برای خودم و هم همه خانومهایی که تنها امیدشون باردار شدن از راه آزمایشگاهیه . نمیدونم این انتظارها و این نگرانی ها کی تموم میشه فقط برای همه دعا میکنم چه خانومهای همدرد در ایران چه اینجا .

خواننده های خوب لطفا شما هم برای من دعا کنید . از اینکه دیگه واقعا این آخرین باری باشه که برای ناباروری در مطب منتظر میشم . از اینکه باردار بشم و اینبار دیگه همونی بشه که همیشه آرزوشو داشتم . از اینکه بچمو که تقریبا هرشب خوابشو میبینم و در آغوش دارم واقعا بغل کنم . از اینکه فرشته من هم زمینی بشه ..آمین
 

پسندها (4)

نظرات (7)

☆☆خواهر جون☆☆
22 آذر 94 23:14
سلام عزیزم امیدوارم برات بهترین اتفاق بیفته... به خدا توکل کن
باران
پاسخ
توکل به خدا ..
ثمره
22 آذر 94 23:35
سلام عزیزم،ان شالله به آرزوی قشنگت مادرشدن برسی... ازته دل برایت آرزوی موفقیت دارم.....ان شالله با خبرای خوب میای پیشمون
باران
پاسخ
ممنون دوست عزیز. انشاله
مامانی و بابایی
23 آذر 94 4:37
توکل به خدا براتون دعا میکنیم بچه خیلی شیرینه، امیدوارم هر چه زودتر این لبخند روی لبتان هویدا بشه
باران
پاسخ
ممنون محتاج دعای شما هستم
مامانی و بابایی
23 آذر 94 4:40
راستی کدوم کشور را برای زندگی انتخاب کردین...
باران
پاسخ
کانادا هستم
خودم
23 آذر 94 9:43
سلام باران جان ان شاءالله که اینبار مامان میشی و ما رو هم خوشحال میکنی خانومی... از ته قلبم از خدا میخوام که بهترینها رو برات رقم بزنه و به آرزوت برسی... چون حالتو درک میکنم... ترس از زمان و هزینه و منفی شدن.... توکل بخدا... راستی بعد از تلقیح استراحتت رو گفتن که چطور باشه؟؟؟؟
باران
پاسخ
انشاله برای شما هم همونی بشه که آرزوشو داری بعد از تلقیح 15 دقیقه روی تخت دراز کشیدم . چیز خاصی دکتر بهم نگفت فقط گفت که همون شب باز هم با همسرم رابطه داشته باشم
مروارید
23 آذر 94 18:34
ان شاءالله که ایندفعه باردار میشی. منم یه منتظرم که اگه خدا بخوادقراره ای وی اف بشم . منم دو بارداری پوچ و یه خارج رحم و یه سقط داشتم . عزیزم اینا همه امتحانه ان شاءالله که سربلند بشیم . به امید موفقیت و کامیابی .
باران
پاسخ
امیدوارم برات بهترینها اتفاق بیفته و از انتظار هر چه زودتر در بیای
ستاره
27 آذر 94 0:03
الهی بحق عظمت قران بیام خبر بارداریت و طپش قلب نی نی های دوقلوتو بخونم . آمین
باران
پاسخ
الهی آمین عزیزم با دعاهای شما و خواست خداوند بزرگ . انشاله