تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

آی یو آی دوم - مثبت

1394/10/4 2:03
نویسنده : باران
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم زود اومدم که برای خواننده های نگران نوشته هام خبر خوش بدم ..

امروز صبح با آزمایش خونی که انجام دادم متوجه شدم که باردارم و آزمایش خونم مثبت بود .

از روز 21 سیکل خونریزی کردم و فکر کردم که دیگه پریود شدم و همه چی تموم شده ولی خونریزی کم و کمتر شد تا الان که فقط لک هست . تااینکه دو ساعت بعد از دادن آزمایش خون بهم زنگ زدن و گفتن که باردار هستم .دکتر بهم گفت که اگر خونریزیم قرمز رنگ بود برم اورژانس و جالبه که توی این بارداری بهم گفتن تنها دارویی که بخورم اسید فولیکه اونم 1 میلی گرم ! توکل بر خدای مهربون .

همسرم خیلی خوشحاله و همش منو دلداری میده و میگه که باید مثبت باشم و میگه این بارداری با 4 بارداری قبل که پوچ بود حتما فرق میکنه چون اینجا نه پارازیت هست و نه آلودگی هوا و چون دکترها هیچ چیز منفی در آمایشهامون پیدا نکردن پس حتما دلیل بارداریهای ناموفق قبلیم دلیل محیط بوده وباید امیدوار باشم که انشاله چند هفته بعد صدای قلب بچمونو میشنویم .

خیلی باورش برام سخته اگر اون روز طلایی بیاد و روی تخت در حالی که آروم خوابیدم بالاخره بهترین طنین زندگی ، صدای قلب بچمونو بشنویم . امیدوارم اون لحظه خاص رو همه خانومهای منتظر تجربه کنن .

امروز وقتی در سالن انتظار نشسته بودم تا نوبتم بشه برای آزمایش خون یه خانومی بد جوری داشت گریه میکرد . نمیدونم مشکلش چی بود ولی خیلی دلم براش سوخت ، یاد خودم افتادم و روزای تلخی که با گریه سپری شده از ته دل براش صبر و رسیدن به رویاهاشو آرزو کردم .

از تمام شماهایی که خیلی هاتون مثل من دردکشیدید و سالهاست که منتظرید عاجزانه تقاضا میکنم برای اینکه امیدمون اینبار هم ناامید نشه برامون دعا کنین .  مطمئنم اگه خدای نکرده این بار هم پوچ باشه نه تنها من بلکه همسرم هم بدجوری میشکنه . این آخرین امید ماست . خدایا ناامیدمون نکن ...

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

س
4 دی 94 7:20
اندکی صبر سحر نزدیک است...براتون دعا میکنم و منتظر دو هفته ی دیگم ک بیامو و احساستونو از شنیدن صدای قلبشو بخونم....منتظرم
باران
پاسخ
منم بیصبرانه منتظر اون لحظه هستم ، ممنون از شما برام دعاکن
aida
4 دی 94 16:59
سلام خانومی ایشالا هرجای این کره خاکی هستی شاد و سالم باشی،آرزو میکنم خدا آرزوتو برآورده کنه ،بی صبرانه منتظر خوندن خبر مادر شدنت هستم ،منم تجربه بارداری پوچ را داشتم و تمام تجربیاتتو با دقت خوندم ،مراقبه خودت باش
باران
پاسخ
ممنون دوست خوبم امیدوارم شما هم تاالان مادر شده باشی
سحر
5 دی 94 13:25
سلام عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی عنوان پست تو خوندم.یک نفر هم از این لیست انتظار لعنتی بیاد بیرون خودش کلیه.خیلی خوووووووشحالم ممنون سحر جان ، خدا کنه واقعا از لیست انتظار خط خورده باشم ، دو هفته انتظار لعنتی پیش رومه
سحر
6 دی 94 12:48
امیدوارم عزیزم نتیجه خوب باشه.فقط زیاد بهش فکر نکن چون همین فکر کردن زیادی مانع از لانه گزینی میشه پس فکرتو مشغول چیزهای دیگه بکن
مارال
6 دی 94 17:06
با سلام. خیلی خوشحالم که خوشحالید و از طرفی درکتون میکنم که چقدر این روزهای انتظار به سختی سپری میشن براتون . از خداوند بهترین ها و بادوام ترین خوشحالی ها رو براتون ارزو میکنم عزیزم.زودتر خبرای خوب بده
باران
پاسخ
ممنون از شما
ستاره
10 دی 94 2:01
الهی شکر خدا را هزاران بار