تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

Waiting For The Miracle

1394/10/13 1:53
نویسنده : باران
853 بازدید
اشتراک گذاری

"Waiting For The Miracle"
 

Baby, I've been waiting
I've been waiting night and day
I didn't see the time
I waited half my life away
There were lots of invitations
and I know you sent me some
but I was waiting
for the miracle, for the miracle to come
I know you really loved me
but, you see, my hands were tied
I know it must have hurt you
it must have hurt your pride
to have to stand beneath my window
with your bugle and your drum
and me I'm up there waiting
for the miracle, for the miracle to come

Nothing left to do
when you know that you've been taken
Nothing left to do
when you're begging for a crumb
Nothing left to do
when you've got to go on waiting
waiting for the miracle to come

I dreamed about you, baby
It was just the other night
Most of you was naked
Ah but some of you was light
The sands of time were falling
from your fingers and your thumb
and you were waiting
for the miracle, for the miracle to come
پسندها (3)

نظرات (10)

مامانی و بابایی
13 دی 94 2:06
اولین پیام و آرزوی بهترین ها چه خبر باران خانم خوش خبر باشی
باران
پاسخ
سلامتی . فعلا فقط انتظار و بیم و امید
مامانی و بابایی
13 دی 94 2:37
بهترینا براتون آرزو میکنم به ما هم سر بزنید
باران
پاسخ
ممنونم
سحر
13 دی 94 12:22
عزیزم امیدوارم تا هفته دیگه بیای و اون خبر خوب رو به هممون بدی و خوشحالمون کنی.من هر روز میام و به وبلاگت سر میزنم
باران
پاسخ
ممنون دوست خوبم خیلی محتاج دعا هستم .انشاله هفته بعد با خبرای خوش بیام
مرضیه
13 دی 94 13:14
سلام. امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید. منم 5 ساله که پیگیر باردار شدن هستم. دو بار آی یو آی و یک بار آی وی اف داشتم که نتیجه نداد. الان در سیکل انتقال جنین هستم. کلییییییی هم قرص و دارو مصرف کردم در این پنج سال. برام دعا کنید. ممنون
باران
پاسخ
عزیزم از ته دل از خدا میخوام که انتظارت به سر بیاد و بزودی مادر بشی . درکت میکنم که چقدر سختی کشیدی .
مارال
13 دی 94 16:34
سلام خانمی . کاش فارسی این شعر زیبا رو هم میذاشتی ؟ کی می ری سونوگرافی ؟چند روز دیگه منتظر خبرای خوشت باشم . باور کن هر روز میام به وبت سر میزنم ...
باران
پاسخ
عزیزم این شعر در مورد انتظار برای ظهور یک معجزست انشاله هفته دیگه وقت سونو دارم . برام دعا کن
مهسا
16 دی 94 3:14
خیلی زیبا بود باران عزیز... هر چی انرژی مثبت دارم میفرستم برات... در پناه خدا
باران
پاسخ
ممنون عزیزم
مروارید
16 دی 94 18:49
سلام خانمی خوبی ؟ ان شاءالله که به زودی با خبرای خوب بیای . منم از چند روز پیش افتادم دنبال کارام و دارم قرصبرا تنظیم پریودی میخورم اگه خدا بخواد سری بعد پریود شدم و همه چی نرمال بود جنین فریز دارم دوباره زیفت و ای وی اف انجام میدم . ان شاءالله. که به زودی بیایم خبرای خوب از هم بشنویم .
باران
پاسخ
انشاله که بهترینها برات پیش بیاد عزیزم
محبوبه
19 دی 94 3:02
سلام عزیزم دکتر روازاده که کارش طب اسلامی و ایرانیه میگه تو بارداریه پوچ باید تا 5 ماهگی صبر کرد و اقدام به سقط نکرد میگه بارداری اگه خودش بخواد سقط میشه اگه نشه سالمه انشالله اینبار همه چیز خوب باشه تا فرشته کوچولوت به دنیا بیاد یه شماره اگه داشته باشم ازتون سخنرانیشو میفرستم.
باران
پاسخ
عزیزم من به طب سنتی و اسلامی معتقد نبستم اگر بخواد جننی به شکل سالم و نرمال شکل بگیره نهایت باید تا هفته 10 تشکیل بشه وگرنه موندن بقایای بارداری در رحم باعث عفونت و خدای نکرده ابجاد سلولهای سرطانی میشه اونم تا 5 ماه !! در هر حال ممنون که نظر دادی
سحر
20 دی 94 9:14
سلام عزیزم خوبی؟دختر خوب کی قراره بری واسه سونو،من بیشتر از تو عجله دارم!چقدر شمردن این روزای لعنتی سخته
باران
پاسخ
عزیزم مرسی از همتون که اینهمه مهربونین به امید خدا فردا میرم سونو گرافی خودم خیلی حالم بده بس که انتظار کشیدم دیگه تقریبا صبرم تموم شده برام دعا کن عزیزم
مارال
22 دی 94 0:03
سلام امروز هم گذشت و خبری ندادید. عزیزم چی شد پس؟نمی دونم ناراحت باشم شاید خبرخوشی نیست و یا خوشحال باشم که از خوشحالی نیومدید و خبر ندادید؟دودلی و بیخبری حس خوبی نیست . ایشالا فردا که سر زدم خبر خوش اینجا گذاشته باشی............