تحقق یک رویا بعد از کابوسهایم

یه روز برفی خوب

1392/10/14 16:19
نویسنده : باران
753 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با دوستامون حدود 70-80 نفری رفتیم کوه

نمیدونستم که هوا برفیه و کل مسیر پوشیده از برفه، تجربه خیلی خوبی بود صبح ساعت 6:30 با بچه ها میدون قدس قرار داشتیم . بعد از رسیدن حدود 3 ساعتی کوه پیمایی داشتیم و بعد رسیدیم به یه دکه کوچیک و زیر اندازها رو پهن کردیم و شروع به خوردن صبحانه که نیمرو بود کردیم کلی برف بازی کردیم .خیلی خوش گذشت کلی هم با دوستا توی برف عکس انداختیم که خیلی خیلی خوشگل شده وکلی  گفتیم و خندیدیم و رقصیدیم برگشتنی عکسارو  سریع گزاشتمشون توی فی س بوک موقع برگشت حس کردم زیر دلم یکم تیر میکشه حالا یا از زیاد خوردن بود یا نمیدونم این ماه باید منتظرچیزی  باشم یا نه هی به شوشو گفتم اگه نی نی اومده باشه  توی دلم بیچاره با این همه کوه پیمایی و ورجه و وورجه که من کردم معلوم نیست چه بلایی سرش اومده .. آخر هفته هم احتمالا میریم کویر ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)